LEARN WITH WEB 2.0 TOOLS
KATILAN ÜLKELER:
Bulgaristan, Hırvatistan, Fransa, Almanya, İtalya, Kuzey Makedonya, Polonya, Portekiz, Romanya, Türkiye
Rol: Üye
Proje üye sayısı: 35
HAKKINDA:
Bu, katılımcıların öğrenme dönemlerinde Web 2.0 araçlarını kullanmalarını hedefleyen uluslararası bir projedir. Projenin amacı, Web 2.0 araçlarını kullanmak ve katılan tüm okulların ortak çalıştığı bir dizi ortak çalışma etkinliği belirlemektir. Her seviyenin içeriği üzerinde çalışırken, öğrenciler farklı ülkelerden diğer kız ve erkek çocuklarla işbirliği yapmayı ve etkileşimde bulunmayı, saygılı, hoşgörülü olmayı ve kendi ülkeleri ve diğer ülkeler hakkında daha fazla bilgi sahibi olmayı öğrenecekler. Her ay öğrencilerin ve öğretmenlerin bu araçları kullanarak yapacakları bazı görevler olacaktır. Örneğin projenin ilk ayında kendilerini ve okullarını ve ayrıca yaşadıkları ülkeleri ve şehirleri tanıtacaklar. Tanıtımları yaparken Zeemaps ve Padlet kullanacaklar. Web 2.0 araçlarını kullanarak hazırlamak için derslerinde bir konu da seçecekler. Bu proje, öğrencilerin öğrenirken bu araçları kullanmayı öğrenmelerini sağlayacaktır. Bu proje sayesinde öğrenciler bir fırsat yakalayacak.
AMACI:
Bu projenin ilk amacı, öğrencilerin Web 2.0 Araçlarını kullanarak sevinç ve saygıyla arkadaş edinmelerine ve farklı ülkelerin kültürlerini öğrenmelerine olanak sağlamaktır. Bu Proje, Erasmus + ve Etwinning topluluğu çerçevesinde Avrupa Topluluğu'nun diğer ülkeleriyle işbirliği yoluyla sınıflarımızdaki öğretimi uluslararası hale getirecektir.
Ayrıca öğrencilerin araçlar ve teknoloji hakkında daha fazla bilgi edinmesine yardımcı olacaktır. Bu araçları kullanmak, teknolojiyi öğrenme alışkanlıklarında kullanma becerilerini de geliştirecek ve eleştirel düşünme ve problem çözme becerilerini geliştirecektir. Yeni bir şeyler yaratmak için Web 2.0 araçlarını kullanma fırsatına sahip olacaklar ve bu onların hayal güçlerini harekete geçirecek. Bu proje öğrencilerin İngilizce öğrenirken teknolojiyi kullanmalarına yardımcı olacak çünkü birbirleriyle etkileşimli olarak işbirliği yapacaklar. İşbirliği içinde çalışırken daha yenilikçi olacaklar. Öğrenciler projede aktif rol alırken de eğlenecekler. Bu proje daha fazlasına sahip olmalarına izin verecek.
ÇALIŞMA SÜRESİ:
Bu proje yedi ay sürecek. Her ay öğrencilerin Web 2.0 araçlarını kullanarak yapacakları bazı işler vardır. İşte projenin bir programı:
Ekim: Zeemaps'e konum ekleme, Öğrencileri, öğretmenleri (Bitmoji, Padlet kullanarak), okulları ve ülkeleri tanıtma (Canva, Animoto, Kizoa, Voki kullanarak)
Kasım: Logo Oluşturma (Padlet, Youtube, Canva, Cooltext kullanarak)
Aralık: Logo yarışması (Tricider kullanarak)
Ocak: Web 2.0 araçlarını kullanmak için bir konu seçme (Wheeldecide, Team up, Class dojo, Canva, Animoto, Creedo, Boomessays, Emaze, Kizoa, Powtoon, Wordwall kullanarak)
Şubat: Seçilen konu hakkında bir Web 2.0 kullanarak oyun oluşturma (Kahoot, Socrative, Baamboozle kullanarak)
Mart: Öğrenciler daha aktif, Web 2.0 dersinizi gösterme zamanı (Padlet, Google Hangouts, Skype kullanarak)
Nisan: Değerlendirme, Geri Bildirim, Dağıtım (SurveyMonkey, Padlet kullanarak)
BEKLENEN SONUÇ:
Web2.0'ın öğrencilerin ve öğretmenlerin eğitimdeki önemini anlamalarına nasıl yardımcı olabileceğini anlayacağımız halka açık bir Twinspace yaratmayı hedefliyoruz. Öğrenciler daha iyi bir şekilde öğrenecek ve öğrenmeye aktif olarak katılacaklardır. İngilizce pratik yaparken Web 2.0 araçlarını etkili bir şekilde kullanacaklar. Tanıtım videolarını paylaşacaklar. Tüm belgeler Twinspace ve Facebook'umuzda mevcut olacaktır. Daha sonra kullanılabilecek belgeler oluşturmayı hedefliyoruz. Bu proje sayesinde öğrenciler teknolojiyi kullanmaktan keyif alacaklar ve İngilizce öğrenmenin eğlenceli yöntemlerinin farkında olacaklar. Farklı ülkelerin kültürlerine de aşina olacaklar.
KAZANILAN ETİKETLER:
Ulusal kalite etiketi
Avrupa Kalite etiketi
PROJE SİTESİ: TIKLAYINIZ.